piątek, 8 marca 2019

Komplement, którego życzę każdej z Was

          Chciałabym, aby każda z nas patrzyła na drugą jak na równą. Nie grubszą, nie ładniejszą, nie z większymi cyckami, nie z bogatym fagasem, nie puszczalską, nie szczęśliwszą, ale równą dziewuchę. Chciałabym, aby każda dziewucha zrozumiała, że nie wygra swojej pewności siebie w loterii wyzwisk czy plotek o innej kobiecie. Chciałabym, aby w życiu każdej było tak wiele miłości do samych siebie, aby trudno było zatrzymać ją tylko dla nas.
          Zdaje mi się, że te wszystkie utopijne marzenia spełnią się, gdy każda otrzyma ten magiczny komplement. Kilka lat temu dostałam go od mojego przyjaciela i nikt nigdy nie zaszczycił mnie lepszym, piękniejszym i bardziej wartościowym. Życzę zatem aby każda z Was go usłyszała z ust bliskich. A brzmiał on "Jesteś tak inteligentna, że mogłabyś być brzydka".
          Get over be cute moje drogie! Nie myślcie o rzęsach 100:1 i o tym jak ustawić się do zdjęcia na Instagramie, żeby wyglądać na 10cm wyższą i 5kg szczuplejszą. Myśląc takimi kategoriami zawsze znajdzie się jakaś bardziej cute od Was. Niezależnie od przybranej pozy - inteligencja zawsze zostaje. Jeśli będzie Wam bardziej zależeć na niej, niż na aspektach wyglądu to nagle okaże się, że znikną wszystkie puszczalskie zdziry, ulane cellulitem laski czy utrzymanki bogatych facetów.

Całuję,
Crrucio
         

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna